Teknoloji

Threads’e gönderi zamanlama özelliği geliyor

threads

Meta açıklamasına göre Threads, kullanıcıların gönderi zamanlaması yapmasına imkan tanıyacak yeni bir özelliği test etmeye hazırlanıyor. Threads, yıl sonundan önce başka bir önemli yeniliği kullanıcılarına sunmaya hazırlanıyor. Meta yöneticisi Adam Mosseri’nin açıklamasına göre, uygulama yakında kullanıcıların gönderilerini önceden planlayıp zamanlamasına olanak tanıyan bir özelliği test etmeye başlayacak.

Mosseri, bu yeni özellik hakkında bir ekran görüntüsü paylaşarak gönderi düzenleyicisinde tarih ve saat seçmeye olanak tanıyan basit bir aracın kullanılacağını gösterdi. Ancak bu özellik yalnızca yeni gönderiler için geçerli olacak; mevcut bir gönderiye yanıtlar zamanlanamayacak. Mosseri, bu sınırlamanın “anlık sohbet” deneyimini önceliklendirme amacıyla getirildiğini belirtti. Özelliğin ne zaman daha geniş çapta kullanıma sunulacağına dair net bir bilgi vermese de bu aracın “aylardır geliştirilmekte olduğunu” dile getirdi. Bu da Meta’nın özelliği kısa süre içinde tüm kullanıcılara sunmayı planladığını düşündürüyor.

Gönderi zamanlama özelliği, özellikle profesyonel hesap yöneten markalar, içerik üreticileri ve diğer kullanıcılar için oldukça faydalı olabilir. Hâlihazırda üçüncü taraf araçlarla gönderi zamanlama mümkün olsa da bu araçların çoğu ücretli abonelik gerektiriyor. Threads’in kendi yerleşik özelliği, bu ihtiyacı ücretsiz olarak karşılayabilir.

Threads yakında reklam gösterimine başlayabilir

Bu yenilik, Meta’nın 300 milyon kullanıcılı Threads uygulamasını markalar, işletmeler ve sosyal medya profesyonellerine yönelik özelliklerle güçlendirme stratejisinin bir parçası olarak değerlendiriliyor. Meta, bu ayın başlarında gönderi analiz araçlarını da test etmeye başlamıştı. Zamanlama ve analiz araçları, özellikle platforma reklamların entegre edilmesi durumunda büyük bir rol oynayabilir. Meta’nın Threads’e reklam özelliklerini eklemek için hazırlık yaptığı ve bu değişikliğin gelecek ay gerçekleşebileceği konuşuluyor.

Threads’in kullanıcı deneyimini zenginleştirmek için sunduğu bu yenilikler, sosyal medya profesyonelleri için daha verimli bir platform haline gelmesini sağlayabilir. Öte yandan, anlık etkileşim odağı korunarak kullanıcılara hem bireysel hem de profesyonel amaçlarla daha esnek bir deneyim sunulması hedefleniyor.