Google’ın ilk oyunu olma özelliğini taşıyan, arttırılmış gerçeklik temelli Ingress’in tasarımcısı John Hanke, gelecekte oyun dünyasının itici güçleri olacağına inandığı üç temel ilkeyi sıraladı. Co. Design’a konuşan Hanke, oyun tasarımcılarının oturararak oyun oynamaya alışmış kullanıcıları ayağa kaldırmaları gerektiğini belirtti.
Tasarımcılara telefonun ötesini düşünmlerini tavsiye eden Hanke, oyunlarda gelir modeli olarak uygulama içi satın alma ya da rahatsız edici reklamlar yerine yenilikçi reklamlar kullanılmasının daha faydalı olacağının da altını çizdi. Hanke, Ingress’i bu felsefesinin yüzü olarak tanımladı ve konum bazlı sponsorluk anlaşmalarının oyunun reklamsız kalmasını sağladığını ifade etti. Hanke’nin fikirlerinin uygulanabilirliği tartışılır olsa da, oyunun geleceğine ilişkin mevcut modellere kıyasla daha farklı bir yaklaşımı ortaya koyduğu kesin.
İlgili >> Polygon